Рейтинг логотипів житлових комплексів у м. Києві та Київській області у 2020 році

 

Рейтинг

Ринок нерухомості, особливо столичний, настільки насичений, що самого продукту, яким би хорошим він не був, не досить. Забудовники пропонують цінності, філософію, стиль життя та готові концептуальні рішення. Проблема лише втому, що інформаційний простір настільки насичений, що потенційні клієнти просто не звертають уваги на довгі розповіді про якість і концепцію продукту, принаймні на початковому етапі знайомства. Тому на перший план виходять такі речі, як логотип. Вони повинні бути такими, щоб візуально швидко передати загальну інформацію про продукт (чи це щось модне, концептуальне чи традиційне і просте, чи доступне чи дороге). А, найголовніше, логотип мусить відрізнятись від інших гравців на ринку рівно настільки, щоб його запам'ятали та могли потім впізнати вдруге. Ще дуже добре, коли за назвою і логотипом є єдина ідейна і графічна концепція, яка допомагає об'єднувати усю комунікацію в одну сталу систему.
Для рейтингу ми розробили систему критеріїв, за якими оцінювали кожен логотип:

Виразність (наскільки швидко можна зчитати логотип серед логотипів інших проектів) 50 балів

Відповідність загальній концепції проекту - 25 балів

Позачасовість (логотипи створені у трендових стилях швидко стають неактуальними) - 15 балів

Технічна грамотність 10 балів

Методологія

У «виразності» ми оцінювали графічну ідентичність, назву (концепцію) та загальне враження. Наприклад, Poetica набрала найбільшу кількість балів за те, що буквально усе в логотипі говорить, що цей проект про естетику: і назва, і те як вона написана, і акцент над літерою «е» і звісно сам знак. Такий логотип чітко говорить до тих людей, котрі шукають квартиру не у типовій висотці, а хочуть, щось красиве. Логотип Poetica їм це обіцяє.

Трохи більше половини балів набрав, наприклад, Озерний гай. Це сталося, перш за все, через слабку графічну ідентичність. Іншими словами, логотип банально схожий за своїми ключовими ознаками на деякі інші з рейтингу (Теремки, Нивки-парк, Садочок, Greenville Park та інші логотипи із зеленню у логотипі). Відрізнятися вигідно, бо ви тоді працюєте лише над своїм іміджем, а не прокачуєте усю категорію нерухомості біля зелених зон.

Відповідність. Переважно логотип скеровує споживача у якийсь напрямок, дає певну обіцянку. І дуже важливо, щоб ця обіцянка мала якесь продовження у подальшій комунікації. Наприклад, згадані вище «зелені проекти» справді виконують свою обіцянку і у продукті і в комунікації. А, скажімо, «Львівський маєток» не має особливих підтверджень своїй обіцянці.

Позачасовість. Тут усе досить просто: деякі логотипи створюються з певними актуальними трендами, а тренди бувають настільки вузькими, що через кілька років можна буде досить чітко сказати, коли був створений логотип. Погано проходять цей критерій логотипи, які надто ілюстративними чи ті, у яких використовували багато ефектів.

Найкраще працюють прості рішення.

Технічна грамотність у всіх хороша. Поява цього критерію зумовлена тим, що систему оцінювання вибудовували ще до отримання списку конкурсантів. Тому зробили такий простір для маневру, якщо були б варіанти, які в принципі не є логотипами, наприклад місять фотографії чи просто перенасичені ефектами і не витримують масштабування чи не мають можливості спрощення для різних типів відтворення. На щастя, таких логотипів не було.

Результати

Фінальні оцінки можна трактувати так:

90-100 балів — це блискучі логотипи, вдалі концепції, графіка на високому рівні і єдність у всіх матеріалах

75-89 балів — хороші логотипи без явних недоліків

50-74 балів — треба краще

0-49 балів — щось зовсім не так

Хочеться бачити більше яскравих логотипів, які представляють сильні концепції. І менше банальних символів, таких як будинок чи листок.

Про це варто думати, бо у логотипі концентруються усі ваші маркетингові зусилля.

ПОВНИЙ РЕЙТИНГ

за посиланням

Переможець рейтингу

Переможець рейтингу

Рейтинг склали: Brendari — дизайн-бюро

Наш профіль – брендинг, ключова компетенція – створення логотипів.



лого brendari
*Audit of Sales не несе відповідальності за зміст тексту, включаючи, результати та методи дослідження

ДЕТАЛЬНИЙ ЗВІТ

ви можете замовити по телефону

ОТРИМАЙТЕ ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ПО ЗБІЛЬШЕННЮ ПРОДАЖ




Отримати консультацію спеціаліста