Аудит систем продажу компанії
Експертна оцінка Вашого
бізнесу та конкурентів
Тестування
моделі продажу
План дій по
збільшенню продажу
Аудит продажу по всій
території України
Пункти дослідження
Аудит стратегії продажу:
План розвитку компанії, ключові канали збуту, цільові показники для ТОП-менеджментуАудит системи і політики продажу:
Стандарти, аналітика, контроль, цінова політика, посадові інструкції, soft, план продажу, мотивація, організаційна структура продажу.Дослідження конкурентів:
«Таємний покупець», «контрольна закупівля», запит по телефону, через e-mail, соціальні мережі, форми зворотнього зв’язку.Співбесіди з торговим персоналом:
Оцінка потенціалу особистих продаж, ініціативність, результативність. Співбесіди з керівниками відділів
продажу і маркетингу:
Цілі і завдання компанії, модель продажу, бізнес-процеси.
«Стажер»:
Робота під виглядом «стажера» у відділі продажу замовника. Збір інформації по програмі навчання і адаптації, «фото робочого дня» менеджерів з продажу.Аудит закупівель:
Тестова пропозиція для відділу закупок від потенційного постачальника. Аналіз показників обертаємості залишків, плану закупівель, оборотності кредиторської і дебіторської заборгованості., Дослідження асортиментної політики.Аудит каналів збуту:
Замір присутності в каналах збуту продукції замовника і конкурентів.Аналіз інструментів продажу:
Наявність і якість. Презентаційні матеріали, взірці, POS-матеріали, прайси, каталоги. Порівняння з конкурентами.Трейд -маркетинг:
Планування, організація та доведення до результатузаходів, які стимулюють збут.
«Польові дослідження»:
Спільні, з менеджерами продажу, візити до потенційних, «активних» і «неактивних» клієнтів. Підготовка до зустрічі, проведення, доведення до результату.Участь в зборах відділу продажу:
оцінка підготовленості менеджерів, формату наради(щомісячні або квартальні).