Аудит системи
продажу компанії

Аудит продажу для виробничо-дистрибуційних компаній



Скачати комерційну пропозицію

Аудит продажу для будівельних компаній
виробничих компаній



Скачати комерційну пропозицію

Аудит продажу в рітейлі
виробничих компаній



Скачати комерційну пропозицію
 

Експертна оцінка Вашого
бізнесу та конкурентів

Тестування
моделі продажу

План дій по
збільшенню продажу

Аудит продажу по всій
території України

Пункти дослідження

Аудит стратегії продажу:

План розвитку компанії, ключові канали збуту, цільові показники для ТОП-менеджменту

 Аудит системи і політики продажу:

Стандарти, аналітика, контроль, цінова політика, посадові інструкції, soft, план продажу, мотивація, організаційна структура продажу.

Дослідження конкурентів:

«Таємний покупець», «контрольна закупівля», запит по телефону, через e-mail, соціальні мережі, форми зворотнього зв’язку.

Співбесіди з торговим персоналом:

Оцінка потенціалу особистих продаж, ініціативність, результативність.

Співбесіди з керівниками відділів
 продажу і маркетингу:

Цілі і завдання компанії, модель продажу, бізнес-процеси.

«Стажер»:

Робота під виглядом «стажера» у відділі продажу замовника. Збір інформації по програмі навчання і адаптації, «фото робочого дня» менеджерів з продажу.

Аудит закупівель:

Тестова пропозиція для відділу закупок від потенційного постачальника. Аналіз показників обертаємості залишків, плану закупівель, оборотності кредиторської і дебіторської заборгованості., Дослідження асортиментної політики.

Аудит каналів збуту:

Замір присутності в каналах збуту продукції замовника і конкурентів.

Аналіз інструментів продажу:

Наявність і якість. Презентаційні матеріали, взірці, POS-матеріали, прайси, каталоги. Порівняння з конкурентами.

Трейд -маркетинг:

Планування, організація та доведення до результату
заходів, які стимулюють збут.

«Польові дослідження»:

Спільні, з менеджерами продажу, візити до потенційних, «активних» і «неактивних» клієнтів. Підготовка до зустрічі, проведення, доведення до результату.

Участь в зборах відділу продажу:

оцінка підготовленості менеджерів, формату наради
(щомісячні або квартальні).

Аудит сайту або інтернет-магазину:

аналіз Інтернет майданчиків компанії, виявлення технічних помилок, недоліків та надання рекомендацій щодо підвищення ефективності напрямку і інтернет-продажу. Послуга включає: аудит веб-сайту або інтернет-магазину (загальна оцінка, SEO-аудит, технічний аналіз, юзабіліті аналіз), аудит інтернет-конкурентів, аудит рекламних компанії, аналіз аналітичних даних, розробка персональної стратегії просування в мережі Інтернет.

Аудит CRM:

дозволяє визначити, як нинішня CRM може підвищити ефективність і конкурентоспроможність.

Опитування клієнтів:

опитування кінцевих споживачів для ринків В2С. Знання торгової марки в порівнянні з конкурентами, рівень задоволеності продуктом/послугою в порівнянні з конкурентами.

ОТРИМАЙТЕ ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ПО ЗБІЛЬШЕННЮ ПРОДАЖУ




Отримати консультацію спеціаліста