Аудит системи
продажу компанії

 

Експертна оцінка Вашого
бізнесу та конкурентів

Тестування
моделі продажу

План дій по
збільшенню продажу

Аудит продажу по всій
території України

Обов’язкові пункти дослідження

Аудит стратегії продажу:

План розвитку компанії, ключові канали збуту, цільові показники для ТОП-менеджменту

 Аудит системи і політики продажу:

Стандарти, аналітика, контроль, цінова політика, посадові інструкції, soft, план продажу, мотивація, організаційна структура продажу.

Дослідження конкурентів:

«Таємний покупець», «контрольна закупівля», запит по телефону, через e-mail, соціальні мережі, форми зворотнього зв’язку.

Співбесіди з торговим персоналом:

Оцінка потенціалу особистих продаж, ініціативність, результативність.

Співбесіди з керівниками відділів
 продажу і маркетингу:

Цілі і завдання компанії, модель продажу, бізнес-процеси.

Аналіз інструментів продажу:

Наявність і якість. Презентаційні матеріали, взірці, POS-матеріали, прайси, каталоги. Порівняння з конкурентами.

Трейд -маркетинг:

Планування, організація та доведення до результату
заходів, які стимулюють збут.

«Польові дослідження»:

Спільні, з менеджерами продажу, візити до потенційних, «активних» і «неактивних» клієнтів. Підготовка до зустрічі, проведення, доведення до результату.

Додаткові пункти дослідження

«Стажер»:

робота під виглядом «стажера» у відділі продажу замовника. Збір інформації по програмі навчання і адаптації, «фото робочого дня» менеджерів з продажу.

Опитування клієнтів:

опитування кінцевих споживачів для ринків В2С. Знання торгової марки в порівнянні з конкурентами, рівень задоволеності продуктом/послугою в порівнянні з конкурентами.

Аудит закупівель:

тестова пропозиція для відділу закупок від потенційного постачальника. Аналіз показників обертаємості залишків, плану закупівель, оборотності кредиторської і дебіторської заборгованості., Дослідження асортиментної політики.

Аудит каналів збуту:

замір присутності в каналах збуту продукції замовника і конкурентів.

Участь в зборах відділу продажу:

оцінка підготовленості менеджерів, формату наради
(щомісячні або квартальні).

Аудит сайту або інтернет-магазину:

аналіз Інтернет майданчиків компанії, виявлення технічних помилок, недоліків та надання рекомендацій щодо підвищення ефективності напрямку і інтернет-продажу. Послуга включає: аудит веб-сайту або інтернет-магазину (загальна оцінка, SEO-аудит, технічний аналіз, юзабіліті аналіз), аудит інтернет-конкурентів, аудит рекламних компанії, аналіз аналітичних даних, розробка персональної стратегії просування в мережі Інтернет.

Аудит CRM:

дозволяє визначити, як нинішня CRM може підвищити ефективність і конкурентоспроможність.

ОТРИМАЙТЕ ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ПО ЗБІЛЬШЕННЮ ПРОДАЖУ




Отримати консультацію спеціаліста