Дослідження інтернет-маркетингу житлових комплексів у м. Києві та Київській області у 2020 році

 

Дослідження digital-маркетингу

Весною 2020 року команда Insider.Estate, яка працює спільно з Audit of Sales, провела дослідження інтернет-маркетингу 100 житлових комплексів, що розташовані у Києві та області. Ми досліджував тільки ті канали реклами та комунікації, які приносять результат та необхідні забудовникам. У методології оцінки ми використовували досвід суміжних ринків, досвід колег сусідніх країн, такі програми: advego, plagin seo, content watch, ad library, serpstat і 250 годин ручної перевірки.

Який був 2019-2020 рік для новобудов?

У 2019 значні труднощі у багатьох будівельних компаній. Складність справ у забудовників УкрБуд, Аркада, та ін. змінили поведінку інвесторів;

У 2020 вся країна увійшла в карантин, що вплинуло на всі бізнеси країни, та забудовники не стали виключенням. Попит на нерухомість значно знизився. Запити пропали або були одиничними;

Забудовникам довелось оперативно переходити в онлайн. Інтернет-маркетинг став не просто важливим, а необхідним.
Боротьба за покупця стає більш жорсткою, забудовникам необхідно витискати максимум зі свого маркетингу, збільшувати свою активність в онлайні. Доводити до ідеалу всі його елементи:

- сайт;

- рекламу у пошуковій мережі;

- соц мережі;

- SEO;

- репутація.

Результати дослідження допоможуть вижати максимум з інтернет-маркетингу та збільшити продажі.

Методологія дослідження

Наша команда супроводжує у операційній діяльності ряд забудовників по Україні, та постійно спілкується з маркетологами та менеджерами з продажу. Тобто специфіка роботи, зрозуміла не тільки по Києву.

Ми взяли інтерв’ю у покупців квартир, з’ясували їх основні страхи та потреби. Підкріпивши нашим багаторічним досвідом у digital, ми створили чек-лист для кожного напрямку інтернет-маркетингу забудовника:

1. Контекстна реклама в Google Ads (раніше Googlе AdWords). Це один із ключових інструментів інтернет-реклами. Швидко призводить відвідувачів на сайт, а при вмілому налаштуванні швидко окупається. Контекстна реклама в Google Ads (раніше Googlе AdWords). Це один із ключових інструментів інтернет-реклами, який швидко приводить клієнтів на сайт

2. Зручність та корисність сайту. Чим зручніший та переконливий сайт, чим краще він відповідає на питання та “болі” користувача, тим більша його конверсійність.


3. SEO. Завдяки ефективній оптимізації сайту під пошукову видачу, сайт буде виходити в топ по ключовим запитам та залучати нових відвідувачів сайту без витрат на рекламний бюджет.

4. Репутація. Десятки негативних відгуків спроможні перетворити вас на недобросовісного забудовника, а десятки позитивних - залучити нових клієнтів. Важливо слідкувати за відгуками у мережі, їх тональністю та відповідати на них.

5. Соціальні мережі. Спілкування з вашою аудиторію в соціальних мережах - найшвидший спосіб дізнатись чого вони хочуть. А розміщуючи в них актуальний, корисний контент ви отримуєте ще один канал для залучення нових клієнтів.

Сайти для дослідження ми брали зі сторінок житлових комплексів на сайті ЛУН, так як знаємо, що вони завжди слідкують за актуальністю інформації.

Результати дослідження - Контекстна реклама

Більше 70% забудовників рекламують житлові комплекси через контекстну рекламу. Відсутність житлового комплексу в рекламі може бути з двох причин: 1. Вони не налаштували рекламу, що дуже погано, так як вони втрачають клієнтів з цього каналу. 2. На момент перевірки в їх акаунті закінчились кошти, що теж не дуже добре, так як потрібно слідкувати за рівномірним показом реклами без перерви;

Лише половина житлових комплексів вказує в оголошеннях УТП. Інша половина вказує банальні фразу - гарна якість, зручне розташування, приємні знижки - ці фрази можна застосувати до будь-якого ЖК, вони не унікальні;

Більше 60% не використовують всіх можливих системи - додаткові посилання, структурований опис, не пишуть заклик до дії в оголошенні. Все це робить оголошення більш привабливим та залучає більше клієнтів на сайт по меншій ціні;

окремо хотілось би прокоментувати відсутність UTM-міток, а лише автоматичну помітку від Google Ads. Майже у всіх ЖК на сайтах встановлений Calltraking або Callback, але без UTM-міток вони не отримують даних по ключових словах, які призвели до дзвінка.

Результати дослідження - SEO

Більшість новобудов оптимізували зовнішній вигляд сайту під мобільні пристрої. А от оптимізувати їх по швидкості забули. З ПК версіями ситуація краща, але не ідеальна. Нам все ще потрібно довго чекати завантаження.
Основні мета-теги Title та Description, H1-H6 є у половини сайтів новобудов. А от про атрибути зображень мало хто подбав. Вони дають шанс дізнатись користувачу, що на зображенні, якщо воно не завантажилось. Також виводить зображення у результатах пошуку у google, в розділі Зображення.
Оптимізований текст, дає змогу потрапити сайту у органічну видачу Google, а це сотні безкоштовних переходів.
Найгірша ситуація з іншими SEO налаштуваннями, у мікророзмітки для пошукових машин та соціальних мереж.

Також, чомусь, на сайтах новобудов, не вважають за необхідне залишати 404 сторінку, вона є лише у 38%. Створивши привабливу сторінку 404 з посиланням на основні сторінки сайту, ви нейтралізуєте негатив з яким зіткнувся користувач не потрапивши на потрібну йому сторінку.

Результати дослідження - Сайт новобудови

Вже майже всі новобудови вказують на головній телефон, форму для зворотнього зв’язку. А от інформацію про час роботи житлового комплексу та його адресу, чомусь не вважають за потрібним додати на головну сторінку.
Ми аналізувати картку квартири на сайті та файл з плануванням, який можна роздрукувати. І навіть у файлі на друк, лише 25% новобудов вказують адресу ЖК. Мабуть вони думають, що клієнт розглядає лише їх ЖК та не вважають за потрібне вказати своє розміщення.

Всього 19% новобудов вказують вартість житла на сайті. Хоча ця інформація є на багатьох сайтах агрегаторах. Таким чином, вони змушують клієнта переглядати і сайти агрегатори, де інформація про ЖК може бути подана не в тому вигляді, в якому б хотів продавець.
Лише на 23% сайтів є інформація про зайнятість квартир. А це привід лишній раз роздратувати покупця, якщо він почне телефонувати вам по квартирам, яких давно немає в наявності.

А з тих 20%, що вказали вартість квартири, лише 6% дали змогу фільтрувати планування по ціні.
Найбільше на сайтах не вистачає інформації про комплектацію квартири, технологію будівництва та строки введення в експлуатацію.
Месенджери та онлайн-чати - це канали зв’язку які набирають все більшої популярності серед покупців. У письмовій формі зручніше вести діалог, його можна зберегти і повертатись до нього за потреби. Це набагато зручніше ніж обдзвонювати всі новобудови та конспектувати відповіді.

І якщо онлайн-чати вже є на 60% сайтів, то додаткові месенджери додали лише 22%.

Результати дослідження - Репутація в інтернеті

Більшість відгуків в Google Мій Бізнес нейтральні, що досить непогано. Всього 21% забудовників спілкується у відгуках з користувачами.

Результати досліджень - Соціальні мережі

В цілому, більшість новобудов досить непогано веде сторінки в соціальних мережах. Рідко вдаються до накрутки підписників.

Гарно оформлюють пости у брендовому стилі. Якщо ви ще цього не робите, то ви сильно відстаєте від ринку в цьому плані.

Показники, що просідають - це вказання посилання в постах з розміткою та оперативність відповідей на коментарі користувачів.

Рейтинг склали: Insider Estate - топові продажі

Ви маєте можливість придбати розгорнуту презентацію по своєму житловому комплексу та конкурентів. В презентацію входить оцінка всіх критеріїв, що вказані у статті.

ДЕТАЛЬНИЙ ЗВІТ

ви можете замовити по телефону

ОТРИМАЙТЕ ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ПО ЗБІЛЬШЕННЮ ПРОДАЖ




Отримати консультацію спеціаліста