Аудит продажу
для будівельної компанії

 
 
 
Знайти потенціал збільшення продажу: загальний об’єм продажу, конверсія звернень, управління клієнтськими базами.
Оцінити рівень торгового персоналу. Перевірити і вдосконалити стандарти обслуговування.
Розробити програму реорганізації системи продажу
 

Обов’язкові пункти дослідження

  • Аудит системи і політики продажу
  • Аудит маркетингових комунікацій
  • Визначення «ціни клієнта» для кожного каналу комунікації
  • «Таємний покупець» в ЖК Будівельної компанії і у основних конкурентів
  • Оцінка локацій, наповнення і ефективності роботи відділів продажу
  • Порівняння Продукту з конкурентами
  • Робота «стажера» у відділі продажу
  • Співбесіди з менеджерами продажу. Рейтинг менеджерів.
  • Заміри трафіку біля відділу продажу ЖК і у конкурентів.
  • Аудит CRM системи
  • Опитування кінцевих споживачів

Отримайте консультацію нашого фахівця

 067 - 509 - 2 - 555