Аудит продажу
для будівельної компанії
Знайти потенціал збільшення продажу: загальний об’єм продажу, конверсія звернень, управління клієнтськими базами.
Оцінити рівень торгового персоналу. Перевірити і вдосконалити стандарти обслуговування.
Розробити програму реорганізації системи продажу
Обов’язкові пункти дослідження
- Аудит системи і політики продажу
- Аудит маркетингових комунікацій
- Визначення «ціни клієнта» для кожного каналу комунікації
- «Таємний покупець» в ЖК Будівельної компанії і у основних конкурентів
- Оцінка локацій, наповнення і ефективності роботи відділів продажу
- Порівняння Продукту з конкурентами
- Робота «стажера» у відділі продажу
- Співбесіди з менеджерами продажу. Рейтинг менеджерів.
- Заміри трафіку біля відділу продажу ЖК і у конкурентів.
- Аудит CRM системи
- Опитування кінцевих споживачів